Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz “zapisz link jako”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: RSS | iTunes Android | YouTube Czas nagrania: 01:11:30 Wielkość pliku: 98,7 MB

Sześćset osób w zespole, czterdzieści tysięcy klientów. Te liczby robią wrażenie. Jak osiągnąć taki wynik? Co trzeba sobą reprezentować? Ile czasu i pracy poświęcić? Na te i inne pytania odpowie mój zaproszony gość, Ireneusz Tomczyk.

Jest on dowodem na to, że niezależnie od stażu pracy możesz zawsze reprezentować świeże podejście i tryskać kreatywnymi pomysłami.

Najważniejsze jest jednak to, że musisz znaleźć odpowiednich ludzi. Albo ich wychować. To jest najważniejsza kompetencja, nad którą musisz pracować. Dlatego w dużym stopniu nasza rozmowa jest poświęcona poszukiwaniu kandydatów i ich wdrażaniu.

Podczas rozmowy z Irkiem zdałem sobie sprawę, jak ważne jest umiejętne delegowanie zadań po to, aby skupić się na tym, co jest najważniejsze. Wiele osób ma z tym problem, w tym ja😀 sam😀. Dlatego przygotowałem dla Was prosty formularz pomocny w zastanowieniu się nad tym, co można przerzucić na innych. Znajdź 20 minut, wydrukuj załączony plik, weź długopis do ręki i do dzieła. Formularz nie wymaga szczególnego opisu, kiedy na niego spojrzysz, wszystko powinno być jasne. Wypisujesz swoje poszczególne aktywności i przechodząc przez cztery pytania sprawdzasz, czy możesz te aktywności dać do wykonania komuś innemu.

>>>Pytania służące do delegowania zadań<<<

Czego dowiesz się z podcastu:

  • Jaka jest historia Irka.
  • Jak wygląda obecnie zespół Irka.
  • Jakie cechy i predyspozycje powinien mieć lider.
  • Jak Irek rozwija swoich ludzi.
  • Na czym polega zdaniem Irka nowoczesność w zarządzaniu.
  • Jak szuka kandydatów do zespołu. Kogo szuka, jakie cechy powinien mieć idealny kandydat.
  • Jak Irek wykorzystuje media społecznościowe do pozyskiwania nowych osób do swojego biznesu.
  • Jak wdraża nowego współpracownika?

Narzędzia, książki, strony i osoby wymienione w podcaście:

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.