Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jak”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: RSS|iTunesAndroid|YouTube Czas nagrania: 00:51:37 Wielkość pliku: 29,7 MB

Zająć się sprzedażą ubezpieczeń, czy sobie odpuścić? Oto jest pytanie. Zwłaszcza w dobie wszechogarniającego wszystkich menadżerów pragnienia rekrutacji nowych agentów. Jeśli ktoś myśli, że  sukces w tym zawodzie może osiągnąć każdy, to jest w dużym błędzie. Oczywiście, to zależy, jak definiujemy słowo sukces.

Jak każdy zawód czy forma prowadzenia firmy, praca agenta również wymaga określonego charakteru i zdolności. I tak jak w sporcie, nie da się pewnych elementów zastąpić szkoleniem, czy mentoringiem.

W tym odcinku podcastu opowiadam o moich doświadczeniach związanych z zawodem agenta. Dzielę się własnymi spostrzeżeniami, ale również przytaczam przykłady niezbędnych czynników do osiągnięcia sukcesu opartych na obserwacji liderów rynku ubezpieczeniowego.

Jeśli chcesz poczytać więcej o tym, jak rozwijać swoją sprzedaż, to zajrzyj tutaj: Jak skutecznie rozwinąć biznes sprzedaży ubezpieczeń

Jeśli chcesz się upewnić, czy to zawód dla Ciebie, to zapraszam Cię do wysłuchania nagrania. I jeszcze jedno. Przed tym koniecznie przejdź test, który zamieszczam poniżej.


Witaj w teście  "CZY NADAJĘ SIĘ NA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO?"

Liderzy sprzedaży mają jasno sprecyzowane cele życiowe i zawodowe. 
Jak często w codziennej pracy pamiętasz o tym, do czego dążysz i co chcesz osiągnąć w krótkim, średnim i długim okresie.
Cele są nam potrzebne do tego, aby pokonywać swoje lenistwo i niechęć do wykonywania trudnych czynności. Jak oceniasz swoje podejście w tej sprawie?
Moje przekonania i motywacja zależą również od mojego środowiska. Nie wszyscy mnie wspierają i są wartością dodaną. Co dzieje się z moimi emocjami, kiedy ktoś zniechęca mnie do pracy i próbuje mnie ograniczać?
Sprzedaż polega na rozmawianiu i przekonywaniu innych. Nie każdy czuje się dobrze w takiej roli. Nie każdy jest otwarty na ludzi i czerpie przyjemność z kontaktów międzyludzkich. Jak  to wygląda u Ciebie?
Sprzedaż wymaga dużej pewności siebie. Zwłaszcza jeśli chcemy zdobywać lepszych klientów. Jak oceniasz swoje zachowanie w tym kontekście?
Żeby osiągnąć sukces, często musimy wykonywać czynności, które są dla nas wyzwaniem. Nie czujemy się w nich pewnie i komfortowo, lecz musimy je realizować, ponieważ są skutecznymi metodami sprzedaży. Jak ty zachowujesz się w takiej sytuacji?
W sprzedaży kluczem do sukcesu jest statystyka. Podstawą jest dbanie o to, żeby ciągle spotykać nowych, potencjalnych klientów. Jak często dbasz o ten element swojej pracy?
Często używa się słowa rozwój, choć mało kto zastanawia się nad tym, co ono oznacza w praktyce. Jednym z ważniejszych aspektów rozwoju jest chęć do nauki i poznawania nowych sposobów osiągania celów. Jakie jest Twoje podejście do nauki?
Sukces w sprzedaży to odpowiednio duża baza wiernych klientów. Taki zasób buduje się przez lata codzienną systematyczną pracą. Takie podejście wymaga cierpliwości. Jak ty patrzysz na te sprawy?

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.