Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jako”, aby ściągnąć podcast jako plik MP3.
Subskrypcja: RSS | iTunes | Android | YouTube Czas nagrania: 01:24:51 Wielkość pliku: 77,6 MB
Pracując przez ostatni rok nad marketingiem swojej marki w internecie, doświadczyłem ogromnej mocy oddziaływania moich starań na rynek potencjalnych klientów. Czy tak samo może zareagować potencjalny klient agenta ubezpieczeniowego, multiagencji lub firmy brokerskiej?
W najnowszym odcinku podcastu mój gość odpowie na to pytanie. Co więcej, ta odpowiedź dla większości słuchaczy będzie pozytywnym sygnałem do działań na rzecz rozwoju ich działań marketingowych w internecie. Zegar tyka, kto pierwszy wskoczy do pociągu, ten wygra. Kolejni będą już tylko próbowali kopiować liderów marketingu w ubezpieczeniach.
Czego dowiesz się, jeśli wysłuchasz naszej rozmowy?
- Kim jest Maciej Biegajewski i dlaczego mamy go słuchać, jeśli chodzi o działania marketingowe w internecie.
- Jak jest potencjał branży ubezpieczeniowej i jak jest wykorzystywany? Czy jest jeszcze sens wydawać na marketing internetowy pieniądze i poświęcać temu swój czas?
- Czy reklama oraz działania marketingowe w internecie mogą jeszcze być skuteczne?
- Jakie narzędzia marketingu internetowego może używać pośrednik ubezpieczeniowy, aby przyciągać klientów?
- Czy marketing internetowy może służyć do pobudzenia potrzeby ubezpieczeniowej odbiorcy?
- Na co reagują klienci w internecie?
- Czy lepiej samemu działać, czy wynająć firmę/specjalistę od marketingu i ile to kosztuje?
Lista osób, narzędzi i stron wymienionych w podcaście.
Strony internetowe
- http://jakoszczedzacpieniadze.pl – Blog Michała Szafrańskiego
- https://marciniwuc.com – Blog Marcina Iwucia
- https://arturjablonski.com – Blog Artura Jabłońskiego
- http://biegajewski.com/pl – Blog Maciej Biegajewskiego
- https://www.insly.com/pl/blog – Blog z ważnymi artykułami dla pośredników ubezpieczeniowych
- https://blog.hubspot.com ; http://www.amyporterfield.com – Blogi anglojęzyczne poświęcone marketingowi online
- https://www.upwork.com ; https://oferia.pl ; https://useme.eu/pl – strony, gdzie można znaleźć specjalistów od marketingu i nie tylko
Narzędzia
- https://pl.wordpress.org – Strona najpopularniejszego na świecie, darmowego systemu do tworzenia bloga.
- https://brand24.pl ; https://sentione.com – Narzędzia do monitorowania zapytań produktowych na Facebooku
- https://www.mailerlite.com/pl ; https://www.getresponse.pl ; https://mailchimp.com – systemy do wysyłania newsletterów
- Google Adwords – narzędzie do reklamy w Google
Zachęcam również do zamieszczenia komentarzy. Zwłaszcza jeśli ktoś ze słuchaczy stosuje działania w internecie i może podzielić się swoimi doświadczeniami.
Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta
- Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
- Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
- Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.