Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jako”, aby ściągnąć podcast jako plik MP3.
Subskrypcja: RSS | iTunes Android | YouTube Czas nagrania: 01:24:51 Wielkość pliku: 77,6 MB

Pracując przez ostatni rok nad marketingiem swojej marki w internecie, doświadczyłem ogromnej mocy oddziaływania moich starań na rynek potencjalnych klientów. Czy tak samo może zareagować potencjalny klient agenta ubezpieczeniowego, multiagencji lub firmy brokerskiej?

W najnowszym odcinku podcastu mój gość odpowie na to pytanie. Co więcej, ta odpowiedź dla większości słuchaczy będzie pozytywnym sygnałem do działań na rzecz rozwoju ich działań marketingowych w internecie. Zegar tyka, kto pierwszy wskoczy do pociągu, ten wygra. Kolejni będą już tylko próbowali kopiować liderów marketingu w ubezpieczeniach.

Czego dowiesz się, jeśli wysłuchasz naszej rozmowy?  

  • Kim jest Maciej Biegajewski i dlaczego mamy go słuchać, jeśli chodzi o działania marketingowe w internecie.
  • Jak jest potencjał branży ubezpieczeniowej i jak jest wykorzystywany? Czy jest jeszcze sens wydawać na marketing internetowy pieniądze i poświęcać temu swój czas?
  • Czy reklama oraz działania marketingowe w internecie mogą jeszcze być skuteczne?
  • Jakie narzędzia marketingu internetowego może używać pośrednik ubezpieczeniowy, aby przyciągać klientów?
  • Czy marketing internetowy może służyć do pobudzenia potrzeby ubezpieczeniowej odbiorcy?
  • Na co reagują klienci w internecie?
  • Czy lepiej samemu działać, czy wynająć  firmę/specjalistę od marketingu i ile to kosztuje?

Lista osób, narzędzi i stron wymienionych w podcaście.

Strony internetowe

Narzędzia

Zachęcam również do zamieszczenia komentarzy. Zwłaszcza jeśli ktoś ze słuchaczy stosuje działania w internecie i może podzielić się swoimi doświadczeniami.

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.