Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jako”, aby ściągnąć podcast jako plik MP3.
Subskrypcja: RSS | iTunes | Android | YouTube Czas nagrania: 01:02:55 Wielkość pliku: 58,1 MB
Dwa pierwsze miesiące pracy bez sprzedaży, w trzecim spisane osiemnaście wniosków, to jest historia, która pokazuje, że nie wolno się poddawać. Aby osiągnąć prawdziwy sukces w sprzedaży, trzeba pracować nad swoim charakterem, a potrafią to tylko nieliczni. I właśnie do tego klubu należy mój gość tego odcinka podcastu — Ida Kawka.
Nasze spotkanie było dla mnie dość nietypowe, ponieważ na piersi Idy spała jej ośmiomiesięczna córeczka. Na szczęście mój ochrypły głos nie wpływał na jej pogodny sen😀. Ida pracuje od pięciu lat w firmie Prudential, obecnie prowadzi swój zespół, który od trzech lat znajduje się w grupie najlepszych zespołów w Polsce. Kiedy parę lat temu prowadziłem warsztaty z rozwijania sprzedaży, Ida, używając metod ze szkolenia, osiągnęła niesamowity wynik, zresztą spójrz poniżej.
W rozmowie poruszyliśmy następujące tematy:
- Jak radzić sobie z przeciwnościami losu.
- Jak ogarnąć temat motywacji wewnętrznej.
- Na czym polega zdobywanie serc klientów.
- Waga zaufania w życiu i biznesie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o Idzie, to poniżej zamieszczam linki do jej strony i profilu na LinkedIn.
https://www.linkedin.com/in/ida-kawka-2126aa7b/
W połowie rozmowy dzidzia jednak się obudziła, głód robi swoje😀. Nie przeszkodziło nam to jednak w dokończeniu nagrania. Zapraszam Cię serdecznie do wysłuchania podcastu (może przy okazji wykonywania przedświątecznych zajęć).
Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta
- Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
- Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
- Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.
Bardzo fajna, ciepła i pouczająca rozmowa – bardzo Wam za nią dziękuje i serdecznie Was Oboje ( i maluszka) pozdrawiam,
Kasia Jakubowska-Autowicz
Dziękuje. Bardzo ciekawy wywiad, który zawiera dużo informacji co robić, jak budować zaufanie itd., co pomoże mi w dalszej pracy.pozdrawiam serdecznie
Adamie co było napisane na tej kartce, którą czytała Ida podczas telefonowania??? Podziel się tym!
Paweł, zadzwoń do mnie, to Ci opowiem ze szczegółami.
Witam,
Ja również chciałabym się dowiedzieć co tam było napisane 😉
adamie ja też bym chciała wiedzieć co to był za tekst, przy rozmowie telefonicznej z klientem 😉
Ponieważ w komentarzach pojawia się zapytanie, co Ida musiała mówić przez telefon, uchylę rąbka tajemnicy🙂. Ida miała zadzwonić do klientów, powiedzieć, że jest na szkoleniu i dostała ode mnie zadanie, aby poprosić swoich najbardziej zaufanych klientów o polecenia. Miała 1,5 godziny czasu na pozyskanie 30 poleceń. Potem dostała ode mnie pracę domową i wykonała ją co do joty.