Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jako”, aby ściągnąć podcast jako plik MP3. Subskrypcja: RSS | iTunes Android | YouTube Czas nagrania: 00:54:50 Wielkość pliku: 50,2 MB Niejedna osoba zastanawia się, czy bez dobrych znajomości, wsparcia i doświadczenia można stać się liderem sprzedaży. To nie jest trudne, aby wytłumaczyć sobie, że  brak sukcesów to wina czynników zewnętrznych. I tak najczęściej się dzieje. Tam, gdzie jest trudno, ludzie się poddają i uciekają w łatwiejsze role. Podczas rozmów z osobami, których wyniki sprzedaży są imponujące, odkryłem pewną ważną informację. To tylko z boku wygląda to tak, jakby sukces przychodził im z łatwością. Prawda jest zupełnie inna. W ich życiu też są chwile zwątpienia i zniechęcenia. Różnica polega na tym, że zamiast się poddać, szybko regenerują siły i działają dalej. To właśnie mocna strona mojego Gościa. Marta, mimo młodego wieku ma już długą historię w sprzedaży ubezpieczeń. Obecnie należy do czołówki sprzedażowej firmy Prudential. Dla mnie najbardziej imponujące jest to, że zbudowała swój portfel klientów, nie mając imponującej listy kontaktów początkowych. Poprzez różnego rodzaju działania dotarła z zimnego kontaktu do grup dobrze zarabiających klientów i umiejętne wielu z nich przekonała do siebie i swojej oferty. Dzięki temu, że wysłuchasz naszej rozmowy, dowiesz się:
  • Dlaczego Marta wybrała branżę ubezpieczeniową.
  • Jak przebiegała jej kariera w ubezpieczeniach.
  • Jak zaczynała, z jakimi problemami na początku się zderzyła i jak je pokonała.
  • Co doceniają u Marty klienci.
  • Co motywuje ją do pracy.
  • Jak radzi sobie z porażkami. Jakie metody stosuje, żeby stawiać swoją motywację na nogi.
  • Jak według Marty powinno się poszukiwać klientów. Co się sprawdziło, a co się nie sprawdziło.
  • Od czego zaczyna spotkanie z klientem.
  • Jak znajduje najważniejszą potrzebę klienta.
  • Jakie klienci mają najczęściej obiekcje, jeśli chodzi o zakup ubezpieczenia na życie i jak Marta sobie z nimi radzi?
  • Co Marta robi, kiedy klient odwleka decyzję?
  • Co by doradziła osobom, które zaczynają, albo stanęły w martwym punkcie?
Niestety pod koniec nagrania nastąpiła katastrofa, której nie byłem świadom. Coś stało się ze sprzętem i pojawiły się niemiłe trzaski. Niestety dowiedziałem się o tym dopiero odsłuchując nagranie. Ponieważ to, co mówiła Marta oceniłem jako bardzo cenne, wyciąłem tylko niewielki fragment, a resztę zostawiłem. Z góry przepraszam za tą niedogodność i Martę i wszystkich słuchaczy. Ponieważ podobny problem pojawił się podczas mojej rozmowy z Piotrem Cieszewskim, postanowiłem kupić nowy sprzęt, tym razem podobno mega profesjonalny i niezawodny🙂.

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.