Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jako”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: RSS | iTunes | Android | YouTube Czas nagrania: 01:18:47 Wielkość pliku:110 MB
Ubezpieczenia majątkowe i multiagencja kojarzą się najczęściej z kolejką klientów chcących ubezpieczyć swój samochód. Wielu agentów narzeka, że na tej samej ulicy znajduje się kilka lub kilkanaście innych pośredników. Mają poczucie, że ich dochodami sterują firmy ubezpieczeniowe (zmienność stawek i prowizji, kanały online i różne ceny zależne od rodzaju pośrednika) oraz sytuacja finansowa klientów.
A tu nagle bach! Przykład dwóch osób, które oprócz małżeństwa połączyła pasja do ubezpieczeń. Dodatkowo przez wiele lat zajmowali się sprzedażą ubezpieczeń na życie. Co się dzieje, kiedy te dwa czynniki załączymy do nowo powstałej multiagencji?
Odpowiedź na to pytanie pozostawię Małgosi i Wiesławowi, podczas naszej rozmowy opowiedzą o tym, jak udało im się już pierwszym roku działania firmy wprowadzić ją do grupy najlepiej sprzedających w Polsce!
Link do strony multiagencji „OK ubezpieczenia” : http://www.okubezpieczenia.pl/
Z tego podcastu dowiedz się:
- Jak wygląda historia w branży Małgosi i Wiesława.
- Dlaczego teraz mają multiagencję, a nie pracują w kolejnej firmie.
- Dlaczego dołożyli do oferty ubezpieczenia majątkowe.
- Jak wygląda obecnie ich firma i jakie mają osiągnięcia.
- Dlaczego zatrudnili pracowników.
- Co było na początku tej nowej drogi dla nich największym wyzwaniem.
- Co, zdaniem Małgosi i Wiesława, agent życiowy wnosi do biznesu majątkowego, czego często nie mają agenci wychowani od początku w majątku.
- Jak w szybki i skuteczny sposób znaleźli nowych klientów.
- Jak dziś łączą majątek z życiem w kontaktach z klientami.
- W jaki sposób pracują z klientem, żeby wykorzystać jego cały potencjał zakupowy, a nie tylko zaspokoić jedną wybraną potrzebę.
- Jak budują relacje długoterminowe z klientami i jak wygrywają z konkurencją.
Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta
- Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
- Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
- Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.