Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jako”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: RSS | iTunes Android | YouTube Czas nagrania: 01:13:24 Wielkość pliku: 100 MB

Czy to jest w ogóle możliwe, żeby w obecnych czasach stworzyć zespół, który składa się z dziesięciu osób, a osiąga wyniki większe niż niektóre oddziały sprzedaży? Historia mojego gościa najnowszego odcinka podcastu pokazuje, że tak. Nie  jest to jednak łatwa sprawa, musisz spełnić parę ważnych warunków.

Jednym z nich jest pracowitość. Biznes nie jest dla leniuchów dobrym miejscem na rozwój swojej kariery. A szczególnie nie nadają się do roli menadżera. Paradoksalnie będąc menadżerem, musisz pracować równie intensywnie jak twoi ludzie, a może nawet angażować czas i wysiłki w jeszcze większym stopniu.

Kolejnym ważnym elementem jest dobór właściwych osób do zespołu. Nic nie dadzą narzędzia, systemy, wsparcie menadżera, jeśli po drugiej stronie mamy osobę, które nie nadaje się do sprzedaży.

Co do reszty czynników, to zapraszam Cię do wysłuchania naszej rozmowy.

Poniżej przedstawiam tematy, które poruszamy w naszej rozmowie:

  • Co motywuje Annę do pracy?
  • Jak wdraża nowego współpracownika?
  • Jak wygląda typowy dzień pracy Anny?
  • Kto sprawdza się w roli agenta?
  • Jak Anna motywuje swoich ludzi?
  • Jak Anna radzi sobie z ich oporami?
  • Jakie czynności menadżera mają największy wpływ na rozwój współpracowników?
  • Czy musi być zespół, aby osiągać wysoką sprzedaż, czy wystarczy grupa, gdzie każdy gra do swojej bramki?
  • Co zrobić, kiedy spada sprzedaż agentowi?
  • Trzy rady dla menadżerów, którym nie idzie.

Jeśli chcesz pozyskać więcej informacji, to zapraszam Cię do wysłuchania mojej rozmowy z Grzegorzem Siedleckim.

Link do wywiadu >>> Na czym polega budowanie zespołu liderów w sprzedaży ubezpieczeń

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.