Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jak”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: RSS|iTunesAndroid|YouTube Czas nagrania: 00:33:20 Wielkość pliku: 78,6 MB

Ile procent swojego prawdziwego potencjału wykorzystujesz? Co tak naprawdę blokuje cię na drodze do sukcesu? Dlaczego od pewnego czasu stoisz w miejscu?

Te pytania są bardzo ważnym krokiem do dokonania jasnej analizy swojej sytuacji. Wiele osób stoi w miejscu i oszukuje się, że przyczyny tego stanu rzeczy pochodzą ze świata zewnętrznego.

Prawda jest jednak zupełnie inna: To, w jakim miejscu jesteśmy i w jakim stanie są wszystkie ważne obszary naszego życia, jest wynikiem naszych działań lub zaniechań. Tłumaczenie sobie tego za pomocą listy przyczyn zewnętrznych nie pomaga.

Dopóki nie weźmiesz losu we własne ręce, nic się nie zmieni. Ja wiem, że się nie chce, że strefa niby komfortu wzywa, że człowiek ma opory, obawy i lęki. Warto jednak jasno sobie powiedzieć:

To, że się boję i mi się nie chce, nie jest wystarczającym powodem na to, abym stał w miejscu. Życie jest tylko jedno, a czasu nie da się cofnąć. Czy chcesz za 20 lat spojrzeć wstecz i powiedzieć: Ile szans mnie ominęło, ile fajnych rzeczy można było zrobić, ile super ludzi spotkać, ilu nowych rzeczy się nauczyć. A ja żyłem w zamkniętym miniświecie, kopiąc motyką mój mały ogródek. Wykorzystałem pięć procent moich prawdziwych możliwości, jaka szkoda.

Dlatego przygotowałem dla ciebie ten odcinek podcastu. Opowiem ci w nim o tym, jakie są najczęstsze przeszkody hamujące nasz rozwój i jak sobie z nimi poradzić. Daj znać w komentarzu, co o tym sądzisz.

Mam też do ciebie małą prośbę. Jeśli ocenisz, że warto, przekaż informację o tym odcinku JEDNEJ OSOBIE, która według ciebie powinna go wysłuchać. Dzięki temu zwiększymy wspólnie siłę oddziaływania tej wiedzy i może uda nam się potrząsnąć pozytywnie kolejnym człowiekiem.

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.