Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jak”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: RSS|iTunesAndroid|YouTube Czas nagrania: 00:48:29 Wielkość pliku: 111 MB

Z pewnością zdarzają Ci się sytuacje w sprzedaży, które powodują Twoją frustrację i negatywne emocje. Klient zrezygnował z polisy, nie opłacił składki, zmienił agenta, nie pojawił się na spotkaniu itp. Dopadają człowieka wtedy myśli typu: Czy to ma sens? Dlaczego się tak męczę, inni mają prościej i łatwiej. Wiele osób rozgląda się na boki, szuka innych sposobów na zarabianie pieniędzy, wierząc w ideę dywersyfikacji dochodów.

Jednak świat należy do ekspertów. Robiąc kilka różnych rzeczy naraz, zmniejszamy swoje szanse, aby rynek potencjalnych klientów odbierał nas jako profesjonalistów. Dodatkowo warto pamiętać, że podwaliną naszego sukcesu jest samodyscyplina, która powoduje, że każdego dnia wykonujemy właściwe czynności.

Kiedy mierzy się efektywność wykorzystania kalendarza przez sprzedawców, wychodzą dramatyczne statystyki. Prawie połowę czasu poświęcają na mało znaczące czynności, które są przyjemniejszymi zamiennikami tych właściwych. Jeśli nie uda się przełamać tego schematu odpuszczania, to zawsze będziemy więźniem swoich słabości.

Wiele osób marzy o takim systemie, w którym mało pracują, a dużo zarabiają. Nie twierdzę, że nie jest to możliwe. Jednak, aby osiągnąć taki stan, trzeba wcześniej przez wiele lat, intensywną pracą nabrać doświadczenia, które pomoże zbudować taki model biznesowy.

Przykładem są moje kursy online. Pierwszy powstał w 2017 roku, czyli po 22 latach bycia w branży. Oczywiście być może mogłem stworzyć go parę lat wcześniej. Jednak, żeby osiągnąć swój cel (obecnie ponad 250 kursantów), trzeba było stworzyć branżową społeczność, która korzysta z mojej wiedzy. Żeby zebrać ponad 3000 osób, które otrzymują ode mnie regularnie wiadomości na swoją skrzynkę e-mail, potrzebowałem kilku lat. Start kursu bez społeczności nie ma sensu, ponieważ nie uruchomi się oczekiwana sprzedaż.

Dlatego cierpliwość, pokora, dyscyplina i systemowe działania są podstawą przyszłego sukcesu. Tu nic nie dzieje się na chybcika i przez przypadek. Ponadprzeciętne wyniki osiągają osoby wytrwałe i myślące. Na szczęście te cechy można w sobie wypracować. Na początek wybierz jedną aktywność biznesową, której unikasz i skoncentruj się na tym, aby w najbliższych trzech miesiącach sumiennie ją realizować. Jak zmotywować się do jej realizacji?

  • Możesz stworzyć system aktywność-nagroda. Najpierw musisz ją wykonać, żeby skorzystać z nagrody.
  • Możesz poprosić osobę, na której Ci zależy, aby cię pilnowała. Umów się z nią, że codziennie powiesz jej, jak Ci minął dzień i co udało ci się osiągnąć.
  • Możesz ustalić jakiś motywujący cel, który osiągniesz, jeśli skupisz się na realizacji swojego planu działania.

Musisz zacząć usprawniać swoje działanie. Kolejne dni i lata lecą, nie masz nieskończoności na to, aby osiągnąć w życiu tzw. sukces.

Dziś tym podcastem pomogę Ci w uruchomieniu nowego planu gry. Nie od dziś wiadomo, że historie ludzi, którzy osiągnęli w życiu ponadprzeciętne wyniki, dają energię i inspirują do działania. Mój gość opowie nam o tym, jak w sposób zdyscyplinowany, nie mając na początku prawie żadnego wsparcie, osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży ubezpieczeń.

Kasia jest członkiem elitarnego klubu MDRT, zrzeszającego najlepszych na świecie agentów ubezpieczających klientów na życie. (Link do strony organizacji MDRT: https://www.mdrt.org/).

W 2015 i 2018 r. osiągnęła II miejsce w sprzedaży Polsce w firmie Prudential. W 2017 r. osiągnęła I miejsce w sprzedaży w Polsce w firmie Prudential (pośród 800 konsultantów).  Jest jednym z najlepszych agentów ubezpieczeniowych w Polsce.

Podczas naszej rozmowy poruszyliśmy wiele wątków. Chciałem jednak wyciągnąć z Kasi jej receptę na sukces w sprzedaży ubezpieczeń. Mam nadzieję, że mi się udało😉.

Poniżej podaję również linki do stron Kasi, można trochę więcej o niej poczytać.

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.