Wykład trwa 43 minuty, waga pliku – 26MB
Jeśli już udało Ci się umówić z nowym klientem i właśnie za chwilę spotkacie się pierwszy raz, pewnie czujesz dreszczyk emocji i nadzieję, że dziś zakończysz spotkanie podpisaniem umowy. Okazuje się jednak, że klienci nie pałają entuzjazmem do zakupu ubezpieczeń. Raczej kupują je pod wpływem emocji lub z obowiązku.
W sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych emocje wywołują szkody, które pojawiają się dużo częściej niż w przypadku ubezpieczeń na życie. Z tego powodu klient bardziej boi się stłuczki niż poważnej choroby, ponieważ podświadomie czuje większe prawdopodobieństwo tego zdarzenia. Zwłaszcza jeśli w przeszłości już go doświadczył. W poniższym nagraniu starałem się zawrzeć najważniejsze porady dotyczące rozmów z klientami. Tematy, które pojawiają się w nagraniu:
- omówienie etapów rozmowy handlowej,
- sposoby wpływania na emocje klienta,
- przykłady pytań w analizie potrzeb,
- sposoby radzenia sobie z obiekcjami klientów.
Zapraszam do wysłuchania nagrania i dzielenia się nim z innymi, jeśli stwierdzisz, że warto.
Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta
- Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
- Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
- Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.