Wykład trwa 24 minuty, waga pliku 15MB

Poszukiwanie nowych klientów jest jednym z najtrudniejszych elementów pracy agenta.  Aby osiągnąć satysfakcjonujące wyniki, podczas dzwonienia trzeba opanować zarówno swoje emocje, jak i umieć skutecznie wpływać na rozmówcę. Nie jest prawdą stwierdzenie, że wystarczy dostatecznie dużo dzwonić, a zawsze pojawi się spodziewany efekt.

W obecnych czasach ilość odbieranych przez klienta telefonów komercyjnych jest dużo większa niż kilka lat temu. Jeśli nie będziesz umiał się wyróżnić, to większość twoich prób zakończy się odmową klienta. W poniższym nagraniu daje Ci praktyczne wskazówki. Tematy, które poruszam to:

  • sposoby na budowanie pozytywnego nastawienia do telefonowania,
  • metody skutecznego planowania aktywności telefonicznej,
  • zasady skutecznej komunikacji przez telefon,
  • przykłady celnych wypowiedzi i reakcji na obiekcje klientów.

Zapraszam do wysłuchania nagrania i dzielenia się nim z innymi, jeśli stwierdzisz, że warto.

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.