Wykład trwa 24 minuty, waga pliku 15MB
Poszukiwanie nowych klientów jest jednym z najtrudniejszych elementów pracy agenta. Aby osiągnąć satysfakcjonujące wyniki, podczas dzwonienia trzeba opanować zarówno swoje emocje, jak i umieć skutecznie wpływać na rozmówcę. Nie jest prawdą stwierdzenie, że wystarczy dostatecznie dużo dzwonić, a zawsze pojawi się spodziewany efekt.
W obecnych czasach ilość odbieranych przez klienta telefonów komercyjnych jest dużo większa niż kilka lat temu. Jeśli nie będziesz umiał się wyróżnić, to większość twoich prób zakończy się odmową klienta. W poniższym nagraniu daje Ci praktyczne wskazówki. Tematy, które poruszam to:
- sposoby na budowanie pozytywnego nastawienia do telefonowania,
- metody skutecznego planowania aktywności telefonicznej,
- zasady skutecznej komunikacji przez telefon,
- przykłady celnych wypowiedzi i reakcji na obiekcje klientów.
Zapraszam do wysłuchania nagrania i dzielenia się nim z innymi, jeśli stwierdzisz, że warto.
Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta
- Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
- Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
- Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.