Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jako”, aby ściągnąć podcast jako plik MP3.
Subskrypcja: RSS | iTunes | Android     Czas nagrania: 1:14:48    Wielkość pliku: 104.13 MB

Jak zbudować pozycję lidera w sprzedaży ubezpieczeń? Jak wejść na wyższy poziom pozyskiwanych składek? Oto wywiad, z osobą, która należy do ścisłej czołówki pośredników ubezpieczeniowych w naszym kraju.

Temat tego podcastu dotyka najważniejszej kwestii w sprzedaży — zdobywania serc dużych klientów. Nie trudno utknąć w miejscu i przestać się rozwijać. Wystarczy otoczyć się taką ilością czynności, aby nie starczyło miejsca na myślenie o swojej przyszłości.

Historia mojego gościa to dowód na to, że jeśli masz plan i determinację to możesz swoją sprzedaż wywindować na poziom, który dla większości osób z naszej branży jest tylko marzeniem. Danuta opowiada nie tylko o sukcesach, ale również o tym, jaką cenę trzeba zapłacić za wybitne wyniki. Chociaż dla osób, które są pasjonatami swojej pracy ta cena jest prawie niezauważalna.

Nasza rozmowa udowadnia również, że to czy jesteś pośrednikiem ubezpieczeniowym, czy brokerem, dla wielu dużych klientów nie ma takiego znaczenia jak myślimy o tym sami. Przez ograniczające przekonania wiele osób z naszej branży nie wykorzystuje szans na zdobycie klienta z dużego biznesu lub instytucji.

W tym odcinku usłyszysz 

  • Kim jest Danuta i jakie były jej początki.
  • Jak dotrzeć do dużego klienta.
  • Jakie cechy charakteru i umiejętności sprzedawcy wpływają na decyzje klientów.
  • Jak skutecznie konkurować z brokerem.
  • Co jest ważne w rozmowie z klientem.
  • Na jakie działania obsługowe zwraca uwagę duży klient.

 Będę Ci również wdzięczny za każdy komentarz. Napisz proszę, czy podobał Ci się ten odcinek podcastu. Chętnie z Wami podyskutuję i odpowiem na ewentualne dodatkowe pytania. Zachęcam również do dzielenia się podcastem ze znajomymi. Poniżej masz odpowiednie przyciski do kliknięcia.

Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta

 

  • Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
  • Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
  • Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.