Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jako”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: RSS | iTunes | Android | YouTube Czas nagrania: 00:46:21 Wielkość pliku: 61,3 MB
Czasami warto przyjrzeć się mniej popularnym ubezpieczeniom i zastanowić się, czy ich wyjątkowość wynika z ich konstrukcji i ograniczonego rynku klientów, czy raczej z tego powodu, że nie zostały odpowiednio rozpropagowane wśród pośredników ubezpieczeniowych.
Jednym z takich zaniedbanych ubezpieczeń jest ubezpieczenie GAP. Obecnie kojarzy się tylko z nowymi samochodami i ofertą dealera lub firmy leasingowej. Okazuje się jednak, że są takie rodzaje tego ubezpieczenia, które można zawierać w ramach nawet dziesięcioletniego pojazdu!
Moim gościem jest Tomasz Oszczepalski, dyrektor zarządzający w firmie Defend Insurance Group, która jest coverholderem firmy Lloyds. Firma mojego gościa proponuje na naszym rynku aż trzy rodzaje ubezpieczenia GAP. W tym nagraniu dowiesz się:
- Dlaczego w Polsce firmę Lloyds reprezentują różne spółki niemające ze sobą nic wspólnego.
- Co daje klientom ubezpieczenie GAP.
- Na czym polega ubezpieczenia GAP proponowane przez firmę mojego gościa.
- Co może zyskać agent, który aktywnie proponuje to rozwiązanie klientom.
Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta
- Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
- Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
- Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.