Podcast: Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jak”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: |Spotify|RSS|iTunes|Android|YouTube| Czas nagrania: 00:40:59 Wielkość pliku: 23,5 MB
Już nie wiadomo co lepsze, żeby klienci sami przychodzili, czy żeby trzeba było stosować techniki sprzedaży. W pierwszym wariancie czeka nas małe wynagrodzenie, w drugim wysiłek. Oczywiście spotykam osoby, które twierdzą, że techniki sprzedaży to dyrdymały, oni są naturalni, a klient, jak chce, to kupi.
Tylko że najczęściej są to osoby, które sprzedają ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe klientom, którzy sami się do nich zgłaszają. W takiej sytuacji faktycznie bez umiejętności sprzedażowych wystarczy umieć wypisać polisę i wytłumaczyć jej działanie, żeby zarobić prowizję.
Niestety skupiając się na obsłudze, nie wykorzystują dodatkowych możliwości zwiększenia swojego dochodu. Bo klient, przy zastosowaniu odpowiednich metod wywierania wpływu mógłby kupić ubezpieczenie z większą sumą, dodatkowymi opcjami lub kolejne ubezpieczenie. Oczywiście z założeniem, że chodzi o ochronę, która jest mu faktycznie potrzebna.
Zauważ, że zazwyczaj klienci kupuję te ubezpieczenia, które muszą kupić lub związane z przykrymi dotychczasowymi doświadczeniami. Wszystkie sytuacje, które się klientowi nie przytrafiły i są ryzykiem potencjalnym, nie budzą już tak łatwo w nim potrzeby zakupu ubezpieczenia.
Jeśli chcesz dowiedzieć się jak jeszcze bardziej możesz poprawić swoją skuteczność sprzedażową, to kliknij poniższy link: Jak możesz poprawić swoją skuteczność w sprzedaży ubezpieczeń poprzez używanie rysunków w rozmowie handlowej
I właśnie w takiej sytuacji przydają się metody pobudzające taką potrzebę. W tym odcinku podcastu omawiam dwa najskuteczniejsze sposoby uruchamiania potrzeby klienta. Podaję również szereg przykładów praktycznych zarówno w obszarze ubezpieczeń majątkowych, jak i życiowych.
Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta
- Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
- Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
- Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.