Podcast:Kliknij prawym przyciskiem i wybierz „zapisz link jak”, aby ściągnąć plik MP3.
Subskrypcja: RSS|iTunes| Android|YouTube Czas nagrania: 00:38:35 Wielkość pliku: 88,8 MB
Tytuł przewrotny, bo aż tak prosto nie będzie. Zawsze zwiększanie dochodu wiąże się z wysiłkiem i zaangażowaniem. Można jednak zadziałać jak w przypadku dobrze ustawionej dźwigni, czyli efekt będzie dużą większy niż włożony wysiłek.
W tym odcinku pokażę Ci różne drogi rozwijania Twojej sprzedaży. Czasami to, co usłyszysz, będzie odwrotne od tego, co każdego dnia słyszysz od osób, które Cię otaczają.
W mojej ocenie większość osób z branży nie wykorzystuje wielu okazji sprzedażowych, które każdego dnia przechodzą przed ich nosem. W dyskusjach na moich szkoleniach często pojawia się gorące pytanie: Czy sprzedawać tylko rozwiązania X, czy powinno się obsługiwać klienta w szerokim zakresie? I nie chodzi tu o formalny status pośrednika. Znam wielu multiagentów, którzy teoretycznie mają nieograniczoną ofertę, a w pracy z klientami wykorzystują tylko niewielki wycinek tego, co mogliby aktywnie oferować.
Jestem bardzo ciekaw Twojej opinii na temat pomysłów, które omawiam w tym podcaście. Daj znać w komentarzach, co o tym sądzisz i na jakim etapie rozwoju swojego biznesu jesteś obecnie.
Pewny sposób... na zdobycie nowego klienta
- Poznasz najważniejsze metody poszukiwania klientów.
- Zaczniesz kontrolować i rozwijać swoje dochody.
- Zapełnisz kalendarz spotkaniami z nowymi klientami.
Dzień dobry Panie Adamie!
Dziękuję za świetny odcinek podcastu i mam w związku z tym pytanie.
Czy jest jakieś TU życiowych, które nie wymaga umowy agencyjnej na wyłączność?
Pozdrawiam serdecznie,
Mateusz
Panie Mateuszu, na przykład Compensa Dystrybucja nie wymaga umowy na wyłączność.
Dziękuję 🙂